ovdn ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

مودم USB وایمکس ovdn ahvC ایرانسل!
این سرویس به دو شکل «منطقه طلایی عمومی» و «منطقه طلایی شخصی» ارائه می‌شود. بدین ترتیب ovdn ahvC مشترکین می‌توانند پس از اشتراک این خدمات، تعدادی «منطقه طلایی عمومی» و یا «شخصی» را انتخاب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند
با استفاده از خدمات «شارژ الکترونیکی» (e-Charge)، تمامی مشترکین ایرانسل می‌توانند با روشی ساده، سریع و مطمئن بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه خط اعتباری خود را افزایش دهند. همچنین با توسعه امکانات این سرویس پیشرفته توسط ایرانسل، مشترکین ovdn ahvC می‌توانند به هر میزان که مایل باشند، سیم کارت خود را شارژ کنند و یا صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی خود را بپردازند.
گستره عرضه خدمات شارژ الکترونیک که پیش از این ovdn ahvC و برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شده بود، رشد و گسترش پیدا خواهد کرد.
گسترش خدمات شارژ ovdn ahvC الکترونیک ایرانسل(e-Charge)!
ایرانسل پیش از این و برای نخستین بار در ایران، در کلیه مناطق و جاده‌های تحت پوشش شبکه تلفن همراه خود، خدمات اینترنت همراه مبتنی بر فناوری GPRS) General Packet Radio Service) و در شهرهای پرجمعیت کشور، سرویس ممتاز و ovdn ahvC پرسرعت‌تر EDGE) Enhanced Data rates for GSM Evolution) را به عنوان گستره‌ترین شبکه بی‌سیم دیتای کشور راه‌اندازی کرده بود و اکنون پوشش و ارتقاء سرعت خدمات اینترنت همراه ایرانسل بر پایه فناوری EDGE را گسترش داده است.
خدمات نقشه مجازی ایرانسل سرویسی است که می‌تواند مکان ovdn ahvC مشترکین تلفن همراه را در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه ایرانسل، تشخیص داده و کاربردهای متنوعی را براساس آن ارائه دهد. ‌از جمله کاربردهای مهم این سرویس که در مرحله آزمایشی ارائه شده‌اند، می‌توان به تعیین مکان دوستان با نام «نمای دوستان» و تعیین مکان اعضای خانواده یا «نمای خانواده» اشاره کرد. به کمک این سرویس می‌توان از موقعیت مکانی اعضای خانواده یا دوستان آگاه شد.
به همراه این مودم، یک سامانه ovdn ahvC تقویت کننده نیز ارائه می‌شود تا در مکان هایی که امواج دریافتی ضعیف‌ هستند، همچنان اینترنت با کیفیت و سرعتی مناسب در اختیار کاربر قرار گیرد.
مودم USB وایمکس ایرانسل با ابعادی بسیار کوچک و در شکل یک حافظه فلش، به رایانه شخصی کاربر متصل شده و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس ایرانسل را برای وی فراهم می آورد. از این طریق، کاربر قادر خواهد بود به ovdn ahvC آسانی و در تمامی مناطق تحت پوشش، به اینترنت پرسرعت بی‌سیم دسترسی داشته باشد.
با استفاده از این سرویس، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که به دلخواه خود نقطه‌ای را انتخاب و هرگاه تماس‌های خود را تا شعاع مشخصی از ovdn ahvC این نقطه برقرار می‌کنند، شامل تخفیف «منطقه طلایی» خود شوند. پس از فعال‌سازی این سرویس تنها کافی است تماس‌ها از منطقه طلایی مشخص شده توسط مشترک برقرار شود تا بتوان بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه‌روز از تخفیف منطقه طلایی ایرانسل استفاده کرد.
این سرویس، نخستین سرویس حقیقی بانکداری همراه کشور بوده که بدون ovdn ahvC نیاز به نصب هر نوع نرم افزار یا گوشی خاص، مشترک را قادر به استفاده از خدمات بانکداری همراه می‌کند.
این محصولات و سرویس‌های جدید که همگی آنها برای اولین بار در ایران معرفی و عرضه می‌شوند شامل اولین خدمات حقیقی بانکداری همراه، مودم USB وایمکس ایرانسل به همراه ovdn ahvC سامانه تقویت‌کننده، سرویس منطقه طلایی، سرویس نقشه مجازی ایرانسل (نما)، شبکه خصوصی مجازی (VPN) وایمکس ایرانسل، شارژ الکترونیکی با رویکرد جدید و ارتقای خدمات دیتای ایرانسل می‌باشند.
نقشه مجازی ایرانسل (نما)! ovdn ahvC
شبکه‌ اختصاصی ovdn ahvC مجازی وایمکس ایرانسل (VPN)!
با ارائه خدمات منطقه طلایی ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با ovdn ahvC تعیین محدوده مکانی دلخواه دایره شکل، از تخفیف مکالمه داخل شبکه در آن مکان برخوردار خواهند شد.
با استفاده از VPN، کاربرانی که در نقاط دور و خارج از دفتر اصلی هستند و یا دفاتری که به صورت غیرمتمرکز قرار دارند می‌توانند به شبکه داخلی سازمان خود دسترسی ایمن داشته باشند. این سیستم را می‌توان با سیستم‌های گران‌قیمتی مانند خطوط اجاره‌‌ای (Leased Line) و یا تحت مالکیت (Owned) مقایسه کرد که تنها در داخل یک سازمان قابل استفاده هستند. هدف VPN، ارائه همان قابلیت‌ها به سازمان‌ها، با هزینه ای کم‌تر ovdn ahvC است.
با استفاده از خدمات اینترنت همراه ایرانسل، تمامی مشترکین سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل می‌توانند ovdn ahvC در هر لحظه به‌وسیله گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) و یا رایانه لوحی خود به اینترنت همراه با سرعت و کیفیت ارتقاء یافته متصل شوند.
خدمات منطقه طلایی ایرانسل! ovdn ahvC
این سامانه که با ovdn ahvC استفاده از زیرساخت‌های عمومی و مشترک عمل می‌کند، با بکارگیری فرآیندهای امنیتی و پروتکل‌های ایمن، مانند پروتکل ایجاد تونل سطح دو (L2TP)، حریم خصوصی کاربران را نیز حفظ می‌کند.
گسترش ovdn ahvC پوشش شبکه EDGE ایرانسل!
۷ محصول و سرویس جدید ایرانسل معرفی ovdn ahvC و رونمایی شدند!
راهکار بانکداری همراه ایرانسل در فاز اول با همکاری بانک سامان راه‌اندازی شده و شامل سرویس‌های اعلام مانده حساب، پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت صورت‌حساب و خرید کارت شارژ می‌شود که بر روی بستر کدهای دستوری (USSD) بنا شده است. برای استفاده از این سامانه کافی است کاربران تلفن همراه، یک یا چند کارت بانکی ovdn ahvC عضو شبکه شتاب خود را به این سامانه متصل کنند تا بتواند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲۴* در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکان، بدون پرداخت هزینه، عملیات بانکی خود را در حداقل زمان انجام دهند.
خدمات بانکداری ovdn ahvC همراه ایرانسل!
بستر VPN برای شرکت‌ها و بانک های با شعب پراکنده مناسب است. شرکت‌هایی که نیاز دارند شعب و دفاتر نزدیک خود یا آنهایی که در مناطق مختلف پراکنده‌اند را به هم متصل نمایند می‌توانند با استفاده از VPN و به راحتی یک شبکه خصوصی مقرون به صرفه، پرسرعت و کارآمد ایجاد کنند. این سیستم همچنین برای کارمندان یا ovdn ahvC نمایندگانی که سیار بوده و یا مدام در سفر هستند و در همان حال نیازمند دسترسی به پایگاه داده‌های شرکت و اطلاعات ذخیره شده در دفتر مرکزی هستند، سودمند خواهد بود.
در مراسم ovdn ahvC چهارمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل،





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: